سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کانون آموزش زیست شناسی گرگان
این وبلاگ به منظور تبادل اطلاعات و آموزش زیست شناسی برای علاقمندان راه اندازی شده است.
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ

هفته ی بزرگداشت مقام معلم ،‌بر تمامی معلمین پر تلاش و ایثارگر کشورمان ،‌مبارک باد .

اولین معلم زندگی همه ما مادر و پدرعزیزمان هستند همان هایی که  به فرمان الهی پیوند ازواج بستند و با توکل به خدا ما را برای تعلیم به امامنت گرفتند . همانهایی که  با صرف ذره ذره وجود خود به ما وجودی دوباره بخشیدند .همانهایی که با خم شدن و گرفتن دستهای کوچکمان به ما راست  ایستادن را آموختند .همانهای که با وجودتمام سختی ها و ناملایمات زندگی آنروز نگذاشتند ذره ای احساس سختی کنیم .همانهایی که در قعر تاریکی مسیر روشنی را آموختند .  برای خیلی از ما جای این عزیزان خالیست ولی راه آنها جاریست .به قول استاد شهیدمرتضی مطهری معلمی شغل نیست . عشق است . ذوق است .ایثار و فداکاریست . اگر به عنوان شغل به آن می نگری رهایش ساز و اگر عشق توست ،بر تو مبارک باد چه گزینه ای بهتر از مادر برای این جمله قشنگ می یابی؟

 معلم عزیزم ! ای که همانند والدینم خیر خواه و دلسوز من بودی ! ای کسی که همواره منتظر شنیدن حرف های عبرت آموز وقشنگت بوده ام ! ای که همواره احساس نزدیکی به تو در وجودم موج می زند! روزت، هفته ات و مقامت در تمام طول دنیایم مبارک!

هفته بزرگداشت مقام معلم ، هفته ارج نهادن به نیکی ها، خوبی ها، امیدها، آرزوها و..... بر تمامی ستارگان علم وادب مــــبــــارکــــ.

                                                                                           




موضوع مطلب :

          
شنبه 91 اردیبهشت 16 :: 1:0 صبح

پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 49
  • بازدید دیروز: 7
  • کل بازدیدها: 355066
امکانات جانبی