سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کانون آموزش زیست شناسی گرگان
این وبلاگ به منظور تبادل اطلاعات و آموزش زیست شناسی برای علاقمندان راه اندازی شده است.
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ
پیوند موی طبیعی :


در حال حاضر تنها راه بازگشت موهای از دست رفته استفاده ار پیوند موی طبیعی است.

A: پیوند موی سر: امروزه با بهره گیری از تکنولوژی جدید می توان نقاط کم مو یا عاری از موی سر را به گونه ای در مان نمود که ظرف مدت کوتاهی پوشیده از موشوند. این امر که تا چندی بیش حتی تصورش هم دشوار بود بر پایه انتقال ریشه های مو وکاشت آنها در نقاط مورد نظر است.
 


این روش برای اولین بار در سال 1939 توسط پزشکی ژاپنی به نام دکتر اکودا (Dr OKUDA ) توصیف وسپس در سال 1959 توسط پزشک آلمانی دکتر اورنتویخ ( Dr orentreich ) عملی گردید. در ابتدای این انتقال به صورت دسته ای انجام می شود که هر دسته شامل 15 تا 20 تار مو بود. گرچه نتیجه این عمل کاملاً مثبت وهیجان انگیز بود ورشد موهای منتقل شده پس از حدود سه ماه مشاهده می گردید ولی مشکل عمد? ان ، حالت دسته ای بودن موها بود که نمایی شبیه گندم زار ویا موی عروسکی را به سر می داد. در سال های اخیر استفاده از دسته های کوچکتر مو موسوم به میکرو گرافت ( شامل یک یا دو تار مو) ومینی گرافت ( شامل سه تا شش تار مو) سبب نتایج بسیار رضایت بخش وطبیعی شده است.
 


واکنش موهای موجود در نقاط مختلف سر نسبت به عوامل آندوژنتیک ( عوامل هورمونی – ارثی) یکسان نیست. بطوریکه موهای موجود در نواحی پیشانی، شقیقه ها وناحیه وسط سر نسبت به عوامل مذکور حساس بوده ودچار ریزش می شوند. در حالیکه موهای پشت سر ودور سر نسبت به این عوامل بسیار مقاوم ودر نتیجه تقریباً فاقد ریزش هستند. در پیوند موی طبیعی از فولیکول هایی که از قسمت های مقاوم به ریزش ( نواحی پشت سر ودور سر) انتخاب می گردند. برای جایگزین کردن موهای از بین رفته نواحی دیگر استفاده می شود. بنابر این فولیکول ( پیاز مو) پیوند شده نه تنها یک موی طبیعی با تمام خصوصیات مربوطه است بلکه تقریباً تا پایان عمر خود باقی مانده ونسبت به ریزش بسیار مقاوم می باشد.



جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش پاسخ به پرسش های شایع یا FAQ در سایت مراجعه فرمایید.



B: پیوند مو در نواحی ابرو، ریش، سبیل و مژه:

با توجه به اینکه گرافت های مو در هر ناحیه از پوست بدن رشد می نمایند بنابراین پیوند موی طبیعی در هرناحیه که نیازمند آن باشد قابل انجام است که مهمترین موارد آن کاشت ابرو، ریش، سبیل ومژه می باشد. تیم پیوند موی طبیعی ولیزر اصفهان با دارا بودن مهارت ها وتجهیزات لازم تاکنون موترد زیادی از کاشت مودر نواحی مذکور را با موفقیت انجام داده است که نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید.

C: پیوند مو در جوشگاه ها (اسکار) از پیوند موی طبیعی در ترمیم ودرمان طاسی های حاصل از زخم های قدیمی وسوختگی (اسکار) نیز استفاده می گردد که تجربه تیم در این موارد با درصد بالای موفقیت همراه بوده است.

نقل از http://www.clinicemoo.com/a03.htm




موضوع مطلب : اطلاعات علمی

          
چهارشنبه 87 بهمن 23 :: 6:28 صبح

پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 7
  • کل بازدیدها: 355024
امکانات جانبی