سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کانون آموزش زیست شناسی گرگان
این وبلاگ به منظور تبادل اطلاعات و آموزش زیست شناسی برای علاقمندان راه اندازی شده است.
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ
میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و فرارسیدن بهار طبیت را به کلیه دوستان و آشنایان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم سالی همراه با شادکامی پیش رو داشته باشید.


موضوع مطلب : اطلاع رسانی

          
یکشنبه 87 اسفند 25 :: 9:35 عصر

به اطلاع کلیه همکاران محترم شرکت کننده در جشنواره روش های تدریس فعال می رساند:

1- هیچ محدودیتی از نظر شرکت در این دوره مبنی بر اینکه تدریس داشته باشید یا نداشته باشید وجود ندارد.

2- ارائه گواهی ضمن خدمت منوط به شرکت همکار در کلاس باز آموزی، نوشتن و ارائه طرح درس و اجرای آن در روز جشنواره است.اما به آوردن مقام (اول تا سوم)ربطی ندارد.

پیشنهاد می کنم همه ی همکاران محترم برای استفاده ی رایگان از این موقعیت(چون کلاس آموزشی را نمی گذارند) در کلاس ها شرکت فعال داشته باشند، اگر نیازی به استفاده از ضمن خدمت ندارید می توانید در جشنواره شرکت نکنید.(حداقل انیکه کلاسش رو از دست ندین).

شروع کلاس: از شنبه هفته آینده.یعنی 10 اسفند ماه می باشد.

برنامه ی کلاس ها به صورت یک روز در میان می باشد.

مکان کلاس ها  مدرسه راهنمایی شبانه روزی امام علی(ع)

انتهای خیابان شهید رجایی پشت کلانتری 12

مدرس خانم غریبیان

زمان تشکیل کلاس:30/17 الی 30/20

 




موضوع مطلب : اطلاع رسانی

          
یکشنبه 87 اسفند 4 :: 12:22 صبح

به اطلاع کلیه همکاران محترم می رساند. گروه زیست شناسی در راستای اهداف برنامه سالانه خود در نظر دارد تعداد 40 نفر از همکاران محترم را برای بازدید از مراحل انتقال خون در سازمان انتقال خون گرگان آماده نماید. از آنجایکه بازدید در طول روز های هفته بوده و همچنین  محدودیت تعدادبازدیدکننده داریم. خواهشمنداست همکاران علاقه مندهر چه سریعتر به گروه های آموزشی جهت ثبت نام مراجعه نمائید. با تشکر.

تاریخ بازدیدرا فرداشب در وبلاگ مشاهده نمائید.




موضوع مطلب : اطلاع رسانی

          
شنبه 87 اسفند 3 :: 1:14 صبح
چاپ

مدیر کل امور آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از نهایی شدن سه شیوه پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد 88 خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، جعفر هزار جریبی امروز در نشست مطبوعاتی در وزارت علوم از نهایی شدن آیین نامه سه شیوه پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد گفت: در دوره آموزشی - پژوهشی که همان شیوه متداول پذیرش در ارشد است 4 تا 6 واحد پایان نامه و بقیه دروس آموزشی گذرانده می شود و در دوره آموزشی 1 تا 4 واحد سمینار، 12 واحد آموزشی مشترک و بقیه دروس آموزشی تخصصی به دانشجو ارائه می شود.

وی اظهار داشت: در شیوه پژوهشی نیز 12 واحد مشترک و 28 واحد پایان نامه توسط دانشجو گذرانده خواهد شد.

مدیر کل امور آموزشی وزارت علوم گفت: دوره آموزشی پژوهشی تنها در مراکز پژوهشی و پژوهشگاهها، دوره آموزشی - پژوهشی در دانشگاههای مجری سابق و دوره آموزشی نیز در 14 دانشگاه برگزار می شود.

وی افزود: این سه شیوه در کنکور 88 کارشناسی ارشد اعمال می شود.

نقل از باز تاب ?? بهمن ????


موضوع مطلب : اطلاع رسانی

          
جمعه 87 اسفند 2 :: 10:47 صبح
چاپ

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اعتراض معلمان مبنى بر حذف سنوات ارفاقى فرهنگیان با اجراى نظام هماهنگ پرداخت حقوق کارکنان دولت گفت: قطعا موارد دیگرى را جایگزین سنوات ارفاقى مى کنیم و در این زمینه هیچ عقب نشینى وجود ندارد. به گزارش مهر، علیرضا على احمدى در جمع معلمان مجتمع مدارس استثنایى شهید صیاد شیرازى به پرسشهاى معلمان این مدرسه درباره موضوعات مختلف پاسخ داد. وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به دغدغه یکى از معلمان که نگرانى خود و همکارانش را از حذف سنوات ارفاقى به دنبال اجراى نظام هماهنگ پرداخت حقوق کارمندان دولت عنوان مى کرد گفت: قطعا جایگزین دیگرى براى این پرداختها در نظر گرفته شده است و کسى نمى تواند در این باره اهمال کارى کند چون به هر حال هرچه جلوتر مى رویم تورم بیشتر مى شود و ارزش پول پایین تر مى آید و قطعاً حقوق شما اضافه تر مى شود. وى با بیان اینکه در قانون خدمات کشورى نیز نوع پاداش ویژه اى مبنى بر عملکرد کارکنان دولت پیش بینى شده است افزود: مى توانید در این زمینه تحقیق کنید و حتى نماینده بفرستید تا از نزدیک این روند را ببینند تا از قافله عقب نمانید. على احمدى ضمن در خواست از معلمان مبنى بر اینکه از شایعاتى که در آموزش و پرورش هست توجه نکنند و سعى کنند اول درباره آنها تحقیق کنند و بعد آنها را بپذیرند گفت: در ?? سال گذشته چند بار سنوات حذف شده که این بار حذف شود؟ تا الان همیشه سنوات اضافه شده و هیچگاه حذف سنوات را نداشتیم. در ادامه این نشست معلمان با وزیر آموزش و پرورش معلم دیگرى از سالانه شدن ارزشیابى ها انتقاد کرد و گفت: برخى از آیتم هاى این ارزشیابى معلمان را دچار مشکل کرده است. به طور مثال امکان اینکه تشویق نامه به همه همکاران تعلق بگیرد دیگر وجود ندارد. وزیر آموزش و پرورش نیز در پاسخ به این سئوال به همین نکته اکتفا کرد که «در آموزش و پرورش همه دوست دارند که تشویق شوند و تشویق نامه بگیرند که این امر اشتباه است.» على احمدى در پاسخ به سئوال یکى دیگر از معلمان مبنى بر امکان ادامه تحصیل معلمان در دوره هاى کارشناسى ارشد و دکترا نیز افزود: در حال حاضر ادامه تحصیل در این دو مقطع به یک مسأله ملى تبدیل شده است و براى امسال ??? هزار متقاضى براى شرکت در آزمون این دو دوره شرکت کردند در حالى که ظرفیت دانشگاههاى ما در این دو مقطع حدود ?? هزار نفر است و اصلا پاسخگوى نیازهاى متقاضیان ما نیست. وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه امکان چانه زنى براى اخذ سهمیه براى فرهنگیان در دوره هاى تکمیلى دانشگاهها کم است افزود: البته وقتى که در دانشگاه پیام نور حضور داشتیم سنگ بنایى براى ادامه تحصیل معلمان در این دانشگاه گذاشتیم تا معلمان بتوانند از شرایط و امکاناتى که این دانشگاه براى اساتید و کارکنان خود براى ادامه تحصیل فراهم آورده، استفاده کنند. 

     نقل از بازتاب




موضوع مطلب : اطلاع رسانی

          
جمعه 87 اسفند 2 :: 10:44 صبح
همکاران محترم برای فعال شدن وبلاگ و تبادل اطلاعات با سایر گروه ها و انجمن ها، مطالب علمی و به روز شما را با ذکر منبع به نام خودتان در وبلاگ ثبت می نمائیم.


موضوع مطلب : اطلاع رسانی

          
پنج شنبه 87 اسفند 1 :: 1:6 صبح

پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 22
  • بازدید دیروز: 32
  • کل بازدیدها: 354742
امکانات جانبی