سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کانون آموزش زیست شناسی گرگان
این وبلاگ به منظور تبادل اطلاعات و آموزش زیست شناسی برای علاقمندان راه اندازی شده است.
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ
ماههای خوب خدا یکی یکی سپری شد و نوبت ماه پربرکت، ماه رحمت،ماه میهمانی خدا، ماه نزول قرآن فرارسید پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان را بر همه شما عزیزان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم استفاده لازم را از این فرصت بی نظیر ببریم در پناه حق! یا علی


موضوع مطلب :

          
دوشنبه 92 تیر 17 :: 5:47 عصر
توصیه برای شب آخر : سعی کنید با توکل بر خدای متعال و در نظر داشتن این نکته که اگر از سلامت جسمی و روحی مناسب برخوردار باشید مطمئنا در جلسه آزمون با توان و دقت و توجه بهتری می توانید به سوالات پاسخ دهید: باید زودتر دوش گرفته و بخوابید تا صبح زودضمن استراحت کافی، و میل کردن صبحانه کامل و حرکت زودتر به سمت محل آزمون از گیر افتادن در ترافیک احتمالی، و افزایش استرس و اضطراب بیمورد بکاهید.ازهمراه داشتن وسایلی که از نظر قانونی ممنوع می باشد خوددداری کنید. یک بطری آب معدنی معمولی، مقداری بیسکویت، مدادنرم سیاه پررنگ و پاک کن خوب و تراش مناسب همراه داشته باشید.قبل از شروع آزمون در جای خود مستقر شوید. سعی کنید تمرکز کنید. ساعت را به خاطر داشته باشید. دقت کنید شماره سوال با شماره پاسخنامه یکی باشد.هر چند لحظه یک بار با انجام حرکات کششی از گرفتگی ماهیچه های گردن وفشار به اعصاب نخاعی جلوگیری کنید.چون شماره دفترچه با داوطلب کناری شما متفاوت هست از نگاه کردن به پاسخنامه و کنکاش در تعدا پاسخهای آنها خودداری کنید. ابتدا درسی را که خوب تسلط دارید انتخاب کنید.کنار هر سوالی که فعلابه خاطر نمی آورید یک دایره توخالی بگذارید ولی روی سوالاتی که پاسخ صحیح داده اید خط بزنید و سوالی را که اصلا بلد نیستید را دایره باضربدر داخل آن مشخص کنید.ابتدا متن سوال را به دقت بخوانی سپس سراغ گزینه ها بروید.


موضوع مطلب :

          
پنج شنبه 92 تیر 6 :: 9:27 عصر
ششم تیرماه وقتی صدای انفحاری مهیب از مسجد ابوذر به گوش رسید دل همه دوستداران حزب جمهوری اسلامی فروریخت. بچه ها بدویین اقای خامنه ای مشغول سخنرانی بودند.یک لحظه فکر کردیم خدای ناکرده ... با خودمون می گفتیم ای خدا این چه مصیبی بود گرفتارشدیم دارن یکی یکی دوستان امام رو ترور می کنند ولی هر چه از اون روزا دورتر می شویم حکمت الهی نمایان تر می شه!!انگار خدا می خواد به ما بفهمونه که اگر روز ششم آن بمب نبود شاید سکاندار نظام مقدس ما همراه 72 تن از یاران امام در دفتر حزب جمهوری در روز 7 تیر به شهادت می رسیدند.در طول تاریخ از این حکمت ها زیاد داریم تا ما چطوری درس بگیریم! شاید شب لیله المبیت یادتون باشه! شاید وجودتارعنکبوت و خوابیدن کبوتر روی تخم هاش برای نجات جان پیامبر اکرم یادتون باشه ! شاید بیماری سخت اما زین العابدین در حادثه کربلا و......اگه دشمن نقشهای شومش را به درستی اجرا کنه پس ومکرو و مکرالله ولله خیرالماکرین کجاست!!!


موضوع مطلب :

          
پنج شنبه 92 تیر 6 :: 9:2 عصر

پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 50
  • کل بازدیدها: 354773
امکانات جانبی